[Epitesz-barkacs] permetezés

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Már. 27., P, 12:05:09 CET

>Lehet, hogy ez egy jó módszer a fogmosás
>ellenõrzésére? :-) (A rézgálic csak a lepedéket festi meg esetleg. :-) )

Kiprobaltam ujra a kompresszoros modszert, es jo
lesz. A tartaly van 1 literes is, a permet aprobb
cseppekbol all mint a hati permetezonel, szepen
lehet szabalyozni a kifujt folyadek mennyiseget,
ha kevesebbet fuj akkor meg aprobbak a cseppek.
Erosen javallott a szelcsend, most is fuj es
vitte mindenfele a vizet. Masreszt jobb lenne
nagyobb leghozamu kompresszor, ezzel a kicsivel
(talan 310-330 l/perc) idonkent varni kell, bar
meg 5 barral is szepen permetezett. Ugyhogy
veszek egy hosszabb levegocsovet, es az idei
szezonban mar kenyelmesen fogok permetezni.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu