[Epitesz-barkacs] permetezés

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Már. 27., P, 20:08:37 CET

>Na ez jól hangzik, nekem is jó lenne ez a
>megoldás. Honnan szerezted a permetezo
>fejegységet? Vagy csak egy sima festékszórót használtál?

Amikor a kompresszort vettem, akkor tartozek volt
egy levegos keszlet, spiralcso, festekszoro,
autogumi felfujo, lefujopisztoly es ez a mostani
hirdetesekben olajszoropisztolynak emlitett
alkalmatossag. Lehet kulon is kapni 1-2 ezerert.
A festekszoronak tul kicsi a nyilasa, talan meg
el is dugulna egy nem teljesen oldodo
vegyszertol. Ennek meg van vagy 2 mm a
keresztmetszete, a kiaramlo levego rantja fol a
folyadekot benne. A vegen van egy menetes kup,
annak az allitasaval szinte nullaig csokkentheto
a folyadek mennyisege, ekkor csak levegot fuj.
Lefele logatni nem szabad, mert akkor kifolyik az
anyag, folfele viszont nincs ilyen gond. Merev
cso megy a tartaly aljara, ezert gondolom egy fel
deci megmarad a vegen amit nem tud kifujni.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu