[Epitesz-barkacs] Klima

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Már. 29., V, 17:07:26 CEST

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> tehát "ha kell - ha nem kell" a leolvasztás beindul?

Hőméréssel azért nehéz eldönteni hogy lefagyott-e vagy sem, kéne hozzá a
kültéri páratartalom és a lamellák felületi hőmérséklete. Mérhetné a saját
hatásfokát is, ha nagyon eltér attól amit tudnia kellene, akkor lefagyott.
Optikai úton lehetne inkább rendesen megcsinálni...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))