[Epitesz-barkacs] poliuretan

Vozák László Tibor vozakl at citromail.hu
2009. Már. 29., V, 23:24:33 CEST

Ezt "habja"válogatja ha nem tud tágulni hihetetlen kemény"műgyanta lesz.Épület ragasztásra alkalmas.Viszont ha tud vagy üreget fog és megfelelő mennyiség van akkor képes megemelni vagy eltörni az épületet is akár.
Ezt a fajta habot a bányászatban használták töredezett kőzet megfogására,biztositására.Irgalmatlan nyomás mellet.
Nem azonos a normál purhabbal.Igen sokféle van.