[Epitesz-barkacs] OT pazsit vs moha

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Már. 31., K, 10:21:39 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Annyit tudok erről, hogy a marihunajjatermesztők, akik lakásban
> csinálják, egy ruhásszekrényt kialufóliáznak, teleteszik fénycsővel,
> agyontrágyázzák, és negyedannyi idő alatt megvan a kétszer annyi
> cuccuk, mint szabad földben.

Érdekes lenne fénymennyiségeket is tudni. Mindenesetre valszleg sosem
kapcsolják ki, éjjel-nappal van fény szerintem.
Meg aztán itt a villanyszámla biztos piszkosul nem számít.

Az azért elgondolkodtató, hogy olyan lakásokban is tudnak növények
rendesen fejlődni, ahova nem túlzottan süt be a nap, ha igen, akkor se
biztos, hogy a növényre. Szóval lehet, hogy mégis járható út lenne az a
tükör dolog. Nagy domború tükör, amilyen a nem belátható
kereszteződésekben fordul elő. Jól elhelyezve szétterít egy kis napfényt a
falak közti füvön. Vagy mattított üvegfelületű rendes tükör. Esetleg nem
egy darab.