[Epitesz-barkacs] OT pazsit vs moha

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Már. 31., K, 10:28:46 CEST

Szervusz HJózsi!

> növényre. Szóval lehet, hogy mégis járható út lenne az a tükör dolog. Nagy
> domború tükör, amilyen a nem belátható kereszteződésekben fordul elő. Jól

Azt azért érdemes figyelembe venni, hogy mennyi fényt tud odaküldeni
és mennyi időre (hacsak nem forgatjátok). A lombos erdőben, még inkább
sötét fenyőerdőben is más fajok nőnek (ha egyáltalán). A nyílt mezei
fűfélék huzamosan max. a felhős időt viselik el. A dolog másik oldala,
hogy ott valószínűleg sokkal nedvesebb a mikroklíma, mert direkt
napfény nem szárítja ki, ami inkább kedvez a mohaféléknek.

Én lehet, hogy inkább errefelé mennék, azaz az adott körülményeket
szerető növényt választanék.

szia: Balázs