[Epitesz-barkacs] idozitett kenyersutes

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Május. 1., P, 06:26:08 CEST

>köszi, mindkét info jól jön, hogy az elsõ sütés után
>ne menjen el a kedvem a bennemaradó lapát
>és egyenetlenség miatt

Anyam igy jart, az elso bodag lett es elmenet a kedve, azota all a gep valahol.
A bennesult lapat nem gond, csak a kesnek, amikor
szeletelni akarod, mert el fogod felejteni. Az
enyemhez kaptam lapatkiszedo kampot, azzal egy mozdulat kirantani.
Ha a kozelben vagy, erdemes a keveres kezdetekor
ranezni, hogy megy-e/mennek-e a lapatok. Mar
jartam ugy, hogy az egyik nem forgott, mert nem
kapott ra jol a peremre, eleg hulye megoldas. Ki
kell kapni az egesz ustot menet kozben, a lapatot
megigazitani, es vissza az ustot.
Sutottem mar ket oras programmal is a 3.5 oras
helyett, nem nagyon lehet eszrevenni a
kulonbseget, ha nincs annyi ido, akkor meg lehet probalni.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu