[Epitesz-barkacs] dagasztás Re: idozitett kenyersutes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 1., P, 14:59:49 CEST

vajk fekete wrote:

> a furogep nagyon akar 2000-et forogni, de a teszta nem akarja. a
> teszta nyer.

Fúrógépe válogatja. Nekem van egy olyanom, amivel szoktam pl mákot is
darálni. Az állítom, hogy nagyobb nyomatékot igényel, mint egy kenyérsütő
lapátjának a tekergetése. És pesze nem 2000-rel darálom a mákot.
Az egyetlen, amit nem szeret a gép, ha mondjuk valami sátoros ünnep miatt
nagyon sok mákot kell darálni, akkor hosszú az idő, amit kis fordulaton
kell mennie, tehát vacak a hűtése. Érzem, hogy már meleg a kijövő levegő,
és volt már olyan is, hogy a hővédelme leállította. De ez igen ritka.

Na azért nem szeretnék rácuppanni a kenyérdagasztógép készítésére. :-)