[Epitesz-barkacs] dagasztás Re: idozitett kenyersutes

topylista topylista1 at topybear.hu
2009. Május. 1., P, 15:29:38 CEST

jhidvegi wrote:

> Fúrógépe válogatja. Nekem van egy olyanom, amivel szoktam pl mákot is
> darálni. Az állítom, hogy nagyobb nyomatékot igényel, mint egy
> kenyérsütő lapátjának a tekergetése. És pesze nem 2000-rel darálom a
> mákot.
> Az egyetlen, amit nem szeret a gép, ha mondjuk valami sátoros ünnep
> miatt nagyon sok mákot kell darálni, akkor hosszú az idő, amit kis
> fordulaton kell mennie, tehát vacak a hűtése. Érzem, hogy már meleg a
> kijövő levegő, és volt már olyan is, hogy a hővédelme leállította. De
> ez igen ritka.

> [...]
Vagy venni kell egy Kenwood Chef mixert
(<http://en.wikipedia.org/wiki/Kenwood_Chef>), talán még gazdaságosabb
is, mint leégetni egy pro kategóriás fúrógépet. :)
Legendásan jó cuccok, vannak tökéletesen üzemelő 30 éves példányok is.
És egy csomó tartozék kapható hozzá, gyárthatsz tésztát, fagyit, van
fűszermalom stb.

Topy