[Epitesz-barkacs] dagasztás Re: idozitett kenyersutes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 1., P, 16:08:12 CEST

topylista wrote:

> Vagy venni kell egy Kenwood Chef mixert
> (<http://en.wikipedia.org/wiki/Kenwood_Chef>), talán még gazdaságosabb
> is, mint leégetni egy pro kategóriás fúrógépet. :)

Á, ez nem olyan, mint amivel mákot lehet darálni. Nekem meg nem kell
másra.
(Eredeti mákdaráló, vas öntvény, és úgy darál, hogy folyik a leve a
máknak. Valamikor eltört, akkor eszkábáltam rá egy szerkezetet, amivel
satuba lehet fogni, valamint a fúrógép is hozzárakható. Papírtölcsér,
belemegy egy zacskó mák, aztán csak hadd szóljon.