[Epitesz-barkacs] konyhai turmixgép gond

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 1., P, 15:44:04 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.05.01. 11:37:49-kor írta:

> nem bedagadt, hanem belement valami cukros le ami visszafolyt a tengelyen.es
> ott szepen belesaradt, meg a hotol karamellizalodott.
> ha szet tudtad szedni, szerintem egy alapos mosas, aztatas plusz szaritas
> eleg lesz.

lehet, hogy a cukros lé, vagy valami átlátszó akármi lehetett
(tehát semmi olyan nem volt a környékén sem, ami lekvárra, stb utalhatott volna)

de végül szétjött,  2 fogóval :-(  izomgyakorlattal forgatva nagy nehezen  :-(

most délelõtt egy 8-as csigafúrót ( kézzel forgatva óvatosan )
a mûanyag csapágypersely belsejében többször végigvezettem
de érdemi trutyi, maszat nem jött ki, de már a tengely tud benne forogni :-)