[Epitesz-barkacs] dagasztás Re: idozitett kenyersutes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 1., P, 15:24:17 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.05.01. 11:34:21-kor írta:

> en probaltam. kiolvadtak a kefetartok a jo kis bosch 700W forugepembol.
> olyan keveroszar kell, ami betonhoz, meg malterhez valo, es keverogep, ami
> alacsony fordulat, nagy nyomatek.

szóval ez a régi NDK-s RG28 -as robotketyere, gyárilag adtak
hozzá habverőt meg dagasztókart

a habverő részét bírta a motorja, de a gyári dagasztórudak
a gyári habverő helyébe rakva valahogy nem nagyon bírta

gondolom, hogy a habverőhöz elég gyors fordulata volt/van,
de egy izmosabb tésztához túl gyors lehetett már gyárilag is :-(

az elmúlt időkig beletörődtünk a gép gyengeségébe, most
a siklócsapágy bedagadása miatt "betegállományba vonultattam",

amit a helyébe vettünk, az 600Wattos, dagasztást ez sem tudja,
gyárilag nincs is dagastó rész sem (amit tud, azt régen az NDK is tudta )
a dagasztáshoz túl gyors lenne ennek a motorja is hozzá

szóval a 200-as lassú fordulatot "önállóan bíró motor"
(vagy fogaskerekekkel lelassított normál motor)
lesz a barkácsolás tárgya, ami elbírjon 2 - 3 - 4 kg-ot
csapkodni....