[Epitesz-barkacs] dagasztás Re: idozitett kenyersutes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 1., P, 16:16:02 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 1 May 2009  15:24 levelében:
> szóval ez a régi NDK-s RG28 -as robotketyere, gyárilag adtak
> hozzá habver~Nt meg dagasztókart
>
> a habver~N részét bírta a motorja, de a gyári dagasztórudak
> a gyári habver~N helyébe rakva valahogy nem nagyon bírta
>
> gondolom, hogy a habver~Nhöz elég gyors fordulata volt/van,
> de egy izmosabb tésztához túl gyors lehetett már gyárilag is :-(
>
> az elmúlt id~Nkig beletör~Ndtünk a gép gyengeségébe, most
> a siklócsapágy bedagadása miatt "betegállományba vonultattam",
Sokáig én is azzal dagasztottam a kenyeret, de még az is fárasztó
volt - vagy én voltam lusta hozzá :-)
Sikerült vennem egy Kenwood KM 410-es gépet. Ez várhatóan már
kiszolgál, amíg élek.
Idõnként akcióban meg lehet csípni 50 eFt alatt is.
4,3 l a keverõtál térfogata, ebben épp meg lehet dagasztani 1 kg
lisztbõl a kenyeret, ami kisütve kb. 1,7 kg.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu