[Epitesz-barkacs] makdaralo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 1., P, 16:33:45 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Pár év után persze el is tört a csavar, naná, hogy tőben :-(
> Egyrészt ki kéne varázsolnom a beletört csonkot, másrészt valami
> rugalmas megoldás kéne, ami kiegyenlíti a szerkezet ütését.
> Ötletek?

Szóval kézzel szoktad fogni a gépet?

Én biza csináltam egy olyan szerkezetet, ami teljesen a hajtókar helyére
illeszkedik. Ez egy kis keret alakú valami, aminek a másik végén egy 10-es
vagy talán 12-es átmérőjű csap van, ezt be lehet fogni a gépbe. Az
egytengelyűségről utólag némi püföléssel lehet gondoskodni.

Vmelyik géphez valamikor adtak olyan műanyag szerkezetet, ami alkalmas a
gép befogására. Ez van rászerelve a mákdaráló befogó vasához, így a gép is
be van fogva, nem kell tartani. A rárögzítés nem tök merev, egy lemez
darab tartja a gépet befogó szerkezetet, így ha akar kicsit kóvályogni, a
lemez rugalmasan engedi, de nem jelentős a kóválygás. Ha nagyon rajta
lennék, tök meg tudnám szüntetni.

Na majd lefotózom...