[Epitesz-barkacs] makdaralo

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Május. 1., P, 17:48:05 CEST

>rugalmas megoldás kéne, ami kiegyenlíti a szerkezet ütését.
>Ötletek?

Nekem az ekszijas hajtas jutott eszembe, csak meg
nem csinaltam meg. Ha abbol indulok ki, hogy
kezzel se tart 10 percnel tovabb, akkor geppel
lehet mondjuk 3, arra meg nem erdemes rogzitest
csinalni. Vagyis egy (nagyobb) kerek a daralora,
egy nyeles (kisebb) kerek a furogepbe, es
erzessel feszitve potgetni. Csak annyira, hogy ne
csusszon meg. Esetleg lehet fogazott szijjal,
vagy valami mas surlodasnovelo trukkel, hogy ne
kelljen nagyon oldalra huzni. Meg nem
szamolgattam atteteleket, nyilvan a furogeptol is fugg.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu