[Epitesz-barkacs] dagasztás Re: idozitett kenyersutes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 1., P, 16:42:11 CEST

jhidvegi írta 1 May 2009  16:38 levelében:
> Az utóbbi nem tudom, mit jelent, azért az már húzósabb dolognak hangzik.
Egy nagyobbacska láncos emelõ csigakerekes áttételébõl némi
szögvasból készült egy kis daru, amit fel lehetett tenni mindig a
legfölsõ födémre, és oda lehetett felhúzni vele az anyagot.
Hátrafele kilógott két szára, azokat kellett néhány falazóblokkal
leterhelni, hogy ne akarjon lebillenni.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu