[Epitesz-barkacs] dagasztás Re: idozitett kenyersutes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 1., P, 17:02:34 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.01. 16:21:55 +2h-kor írta:

> :-) Nem hát! Ez korosztályos betegség. Én anno még talicskát és

akkor megnyugodhatok :-)

> betonkeverőt is csináltam, meg födémbéléstest sablont, hegesztő trafót és
> a jóég tudja, mimindent még. Aki ma ilyeneket csinál, annak nincs ki
> minden kereke.

de a mai "rendben levő kerekesek" nagy része (tisztelet a kivételnek)
nem is tudna 2 gondolatot "szintetizálni"

> Egy másik megközelítés: sportból kézzel dagasztani, mint nagyanyáink? :-)
> Én még emléxem malomkerék méretű kerek kenyérre, bár nem a nagyanyámnál,
> mert mindkettő előbb meghalt, minthogy én megszülettem. Valami 40-50 centi
> átmérőjű lehetett, és rémlik, hogy ízlett.

6 éves koromban az ilyen veknit nagyon szerettem

> Habár kételkedek benne, hogy a dagasztás által elhasznált testi energia
> több lenne, mint a megevett kenyér által szolgáltatott. :-)

a jobb kéz,  jobb kar féloldalas terhelése helyett a dagasztómotor tengelyét
hajtanám egy kondigépen keresztül.
(kezem alá került egy lovaglógép, ami kezet, lábat, hátat, hasat, meg mindent ugyanúgy megmozgat,
mint egy kielboat (evezőscsónak) )