[Epitesz-barkacs] rekumbens kerékpár

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 3., V, 13:54:08 CEST


Acs Gabor wrote:
>> Nekem a 110 kilómmal engedték, nem recsegett, nem nyöszörgött,
>> szerintem nyugodtan megpróbálhatod.

Nem különösebben motivál a biciklizés egyik válfaja sem, szóval nem 
biztos, hogy megpróbálom. Csak azért gondoltam, nem mindegy, hogy 110 vagy 
130 (mágus) vagy 140 fölött (én) próbál valaki egy ilyet.

Az is igaz persze, hogy pl a futópad (gyaloglópad) szintén 125 kilós 
maximumra van tervezve, és jól bírja, de miután megvettem ugye, más az 
ábra.

>> Nagyon jól használható, semmi
>> gond nincs az elindulással, kormányzással stb.

A háromkerekűnél evidens, de a kétkerekünél hogy megy az elindulás 
konkrétan?

>> problémám, hogy a sporttal korábban már elkoptattam pár felső
>> csigolyámat, a rendes biciklin fél nap után csillagokat látok. A

Felső? Azt mivel érted el? És miért báncsa a bicikli? Ja persze sejtem, a 
mai biciklik között talán egy sincs, ami olyan régi fajta, parasztbicikli, 
amin öregasszonyok is tudnak kb függőleges testtel ülni. Nekem ez külön 
bajom, anatómiai hiba: a törzs/kar hossz arányom miatt a mai bicajokon a 
kezem annyira meg van terhelve, hogy csak percekig bírom. Az elengedett 
kormány meg háááát, az nem az én műfajom. Aztán a nyerek a másik...

>> rekumbensnek is van pár hátránya, pl. baromi drága. Nekem az is
>> kicsit gyanús, hogy alacsonyan van az ember, jobban szívja a
>> szmogot, és nem annyira veszik észre az autósok.

Szerintem autósok közé autóval kell menni. :-) Mármint, ha ők is autóval 
vannak.

hjozsi 



További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról