[Epitesz-barkacs] rekumbens kerékpár

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 3., V, 21:54:55 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha a nő helyében ülnél (mármint egyenes derékkel, kényelmesen fogva a
> kormányt)
> azt simán tudja egy hagyományos a Schwinn Csepel Camping kerékpár

Komolyan? Én már rengeteg éve nem láttam olyan bicajt, aminek a kormánya
annak alakjától függetlenül ne olyan magasan legyen, mint a nyereg.
Márpedig, ha olyan alacsonyan van, akkor bizony előre kell dőlni, főleg
nekem, mert nekem a karom jobban rövidebb, mint a törzsem másoknál
(anatómiai hiba), szóval a csuklóm kikészül a támaszkodástól.

> http://lelkeskerekparhu.kontornet.hu/uploads/shop/lelkeskerekparhu.kontornethu/termek/60378_big.jpg

Ez most vmiért nem műxik.

> ha a 2 gyereket maga előtt fuvarozó, vagy a kutyát fuvarozó
> "talicska-kaszni" is kellene,

Nem, az nem kell, csak az olyan bicaj, amire így lehet felülni. Az se baj,
ha tényleg női, szóval nincs váz felül vizszintesen, mert izületi
problémák miatt nem könnyű már a lábamat átvetni körbe.

Aztán lehet, hogy nem is fogok biciklizni. :-)