[Epitesz-barkacs] rekumbens kerékpár

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 3., V, 22:31:39 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.03. 21:54:55 +2h-kor írta:

> Komolyan? Én már rengeteg éve nem láttam olyan bicajt, aminek a kormánya
> annak alakjától függetlenül ne olyan magasan legyen, mint a nyereg.
> Márpedig, ha olyan alacsonyan van, akkor bizony előre kell dőlni, főleg
> nekem, mert nekem a karom jobban rövidebb, mint a törzsem másoknál
> (anatómiai hiba), szóval a csuklóm kikészül a támaszkodástól.

> Ez most vmiért nem műxik.
>
> Nem, az nem kell, csak az olyan bicaj, amire így lehet felülni. Az se baj,
> ha tényleg női, szóval nincs váz felül vizszintesen, mert izületi
> problémák miatt nem könnyű már a lábamat átvetni körbe.

> [...]

http://www.motorbolt.co.hu/gal/koliken-kontras/koliken-kontras-toldi-26col-noi.jpg

a mellékelt 2 kép olyan "parasztos" magasított, de egy 26 centisnél
(ez az általam kitenyésztett módon) tovább magasodik a kormány azzal,
hogy egy Campingnek a 26 centivel magasabb kormányát csavartam fel rá.

használtan vettem csepelen, 20 kilómétert tekertem vele hazáig a  "modern"
gerincbántalmazó "tour-de-france" módon, otthon 20 perc alatt lecseréltem
egy magasított camping kormányra, és így álló gerivccel használom azóta is

a lecserélés mindössze annyi, hogy az eredeti kormányt (is) egy 11-es csőkulccsal kitekered
(egy hosszú, kormánykónuszba van becsavarva ) ezt a csavart, ráteszed
a másikat, és a kormánykónusz csavarját visszacsavarod

a gerincproblémával azt a 26-ost venném, az csak  26e Ft, 10 centit lábemelve át tudnád lépni
a kerékpárvázat és + egy Camping magasított kormánnyal pluszban megemelni

szóval biciklizhetnél