[Epitesz-barkacs] rekumbens kerékpár

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 4., H, 02:02:02 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

>>> http://lelkeskerekparhu.kontornet.hu/uploads/shop/lelkeskerekparhu.kontornet
>>> hu/termek/60378_big.jpg
>>
>> Ez most vmiért nem műxik.

Újra megnéztem, sztem vmit elírtál, mert ha visszatörlök a linkben, akkor
maga az oldal létezik, lehet a bicajokat nézegetni.

> http://www.motorbolt.co.hu/gal/koliken-kontras/koliken-kontras-toldi-26col-noi.jpg

Ez roppant érdekes bicikli, bár átestek kissé a ló túloldalára. Asszem a
váz fennakadna itt-ott, járdára ugratva meg ilyenek. Látszik, hogy ha nem
egy gyárban gyártanak egyféle kerékpárt, akkor nincs olyan extremitás,
amit valaki ki ne találna, és meg nem valósítana, és akár el is lehet
adni.

> gerincbántalmazó "tour-de-france" módon, otthon 20 perc alatt
> lecseréltem
> egy magasított camping kormányra, és így álló gerivccel használom
> azóta is

Ehhez az kellett, hogy otthon legyen mire átszerelned.

> szóval biciklizhetnél   =

Na majd meglátom. Az első, kisebb képen lévő szerkezet jobban tetszik.