[Epitesz-barkacs] rekumbens kerékpár

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 3., V, 22:46:21 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.03. 21:54:55 +2h-kor írta:

> Komolyan? Én már rengeteg éve nem láttam olyan bicajt, aminek a kormánya
> annak alakjától függetlenül ne olyan magasan legyen, mint a nyereg.
> Márpedig, ha olyan alacsonyan van, akkor bizony előre kell dőlni, főleg
> nekem, mert nekem a karom jobban rövidebb, mint a törzsem másoknál
> (anatómiai hiba), szóval a csuklóm kikészül a támaszkodástól.

ezen a képen jobban látszik, hogy 30 centi magas
a kormány szarva, és ezt a 26-os kormányt lecserélve erre,
biztosan egyenes derékkal tudsz rajta ülni

http://m.blog.hu/si/sicksociety/image/camping_preview.jpg

becsatolom a képet
nekem egy 18 sebességesre van felszerelve egy 25cm magas
de a 30 centissel pláne jó lesz