[Epitesz-barkacs] rekumbens kerékpár

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 4., H, 13:25:20 CEST

bringanyereg temaban:

en is a nagyobb fenekuek kozul valo vagyok. sajat tapasztalatom nyereg temaban:

1. a legfontosabb a vizelvezetes. nyomja nyomja, de ha kozben azik is, akkor nagyon hamar felazik es tokremegy a bor rajta. tehat az elso es legfontosabb a jo bringas nadrag. abban a parnazasnak nem az a lenyege hogy puha, hanem hogy szarazon tartja a felfekvo feluleteket!

2. nekem a viszonylag kemenyebb nyergek jottek be. attol farad el a sejhajom, hogy allandoan gyurkeszve, mozgatva van. ha a nyereg maga is puha, mozogos, az csak erositi ezt a hatast. tavasszal az elso 20km vegere megerzem, masodik alkalommal feltunoen erzem, hogy "vazze pont ott nyomja mint ahol meg fajos kicsit", es utanna a nyar hatralevo reszere semmi.

vajk