[Epitesz-barkacs] rekumbens kerékpár

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 6., Sze, 12:53:53 CEST

Még gyerekkoromban úgy kellett a vonaton átcsempésznem Csehszlovákiából
az anatómiainak nevezett ülést. Ez egy olyan hosszúkás valami, nincs is
ülésfromája, azóta is azt használom. De olyan keveset bringázok, hogy az
utóbbi években nincs ideje hozzászokni a szervezetemnek. A
gyűrkölődéssel mondasz valamit, de hamár megvettem a zselés feltétet, ki
fogom próbálni.

Gábor