[Epitesz-barkacs] rekumbens kerékpár

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 4., H, 21:49:28 CEST

vajk fekete wrote:
> egy bringanal az hogy hanykilos a bringas nem ugy szamit, hogy raulsz
> es elhajlik. regen rossz lenne. hiaba 80 kilos a manus, amikor 30-al
> lezug egy 25 centis padkarol, akkor tobbszorose a terheles mintha
> sima uton egy 200 kilos ember hasznalna.

Aha. Szóval, ha van egy filigránabb szerkezet, és elkerülöm a zökkenőket,
simán el tud hordozni.

> inkabb gyorsabb kopas, hamarabb lesz 8-as a felniben, gyakrabban

Erre nem is gondoltam, szóval a kerék a gyenge pont. Hm. Akkor valami
vaskosabbat kell kinézni.

Azért be kell vallanom, hogy jókat dumálunk itt erről, de nem tervezem,
hogy a közeljövőben foglalkozzak a biciklizéssel. :-) Mindenkitől elnézést
kérek emiatt. Majd talán később, ha sikerül kicsit jobb fizikai állapotot
elérni jóval könnyebb mozgásokkal.