[Epitesz-barkacs] rekumbens kerékpár

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 4., H, 12:22:46 CEST

egy bringanal az hogy hanykilos a bringas nem ugy szamit, hogy raulsz es elhajlik. regen rossz lenne. hiaba 80 kilos a manus, amikor 30-al lezug egy 25 centis padkarol, akkor tobbszorose a terheles mintha sima uton egy 200 kilos ember hasznalna.

inkabb gyorsabb kopas, hamarabb lesz 8-as a felniben, gyakrabban tornek kullok, hasonlo dolgokban mutatkozik meg, ha az ember magasabb kategoriat kepvisel mint a bringaja.

vajk