[Epitesz-barkacs] Lakás... :)

Zoltán Radó elektro1.zrado at t-online.hu
2009. Május. 5., K, 07:37:27 CEST

A szomszédokra!

Minket két oldalról banyusok vesznek körbe. Az egyik
nagyothall, és ordít a TV-je. Fölöttünk albérlet. Kedves kis
egyetemisták költöztek ide. Néhány álmatlan éjszaka után rendőrség,
majd főbérlő megkeresése. Azóta legalább nem énekli karaoke cuccba a
srác, hogy "girl just wanna have fun" :) Azóta csak beszélgetnek egy
_üres_ lakásban hajnal 1-2 -ig. Bár most valaki rájuktörte az ajtót,
hogy kuss! Azóta már nem beszélgetnek. :) De ez hosszú idő volt, és
mázli volt, hogy bérlő. Egy tulajdonossal nem nagyon tudsz mit
kezdeni...

Úgyhogy kösd ki, hogy amennyiben kiderül hogy ilyenek a szomszédok,
akkor a vételár 2x fizeti vissza!

Z.