[Epitesz-barkacs] Lakás... :)

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Május. 5., K, 07:48:03 CEST

Halihó!

> Minket két oldalról banyusok vesznek körbe. Az egyik
> nagyothall, és ordít a TV-je.

  Laktam ilyen helyen... élmény hajnalban hírekre ébredni... :)
  Most még albérletben lakom, felettünk menetrend szerűen éjjel fél tizenegy
körül nekiállnak veszekedni, hogy minden szót értek...

> Úgyhogy kösd ki, hogy amennyiben kiderül hogy ilyenek a szomszédok,
> akkor a vételár 2x fizeti vissza!

  Aligha hiszem, hogy ilyen szubjektív pontot bárki is aláírna... :)
  Rákérdeztem a szomszédokra (is), volt problémás szomszéd, de már
elköltözött. De ahogy mi is költözünk, bárki oda költözhet szomszédnak...
szóval a szerződés semmit nem véd. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor