[Epitesz-barkacs] Biomassza házi hasznosítása

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 7., Cs, 14:45:16 CEST

Kormos Imre  <ikormos at freemail.hu> 2009.05.07. 13:45:36 +2h-kor írta:

> Nekem azt mondták, min. 2 évig hagyjam a komposztálóban, akkor ok.
> KI

most kerestem rá a neten:

" Az így szelektált anyag a Pusztazámori Regionális Hulladékkezelő Központba kerül, ahol a komposztálás folyamata zajlik. A módszert már apáink is ismerték: a szerves hulladék zárt térben 1-3 hónap alatt átalakul. A jó komposztot csak arra alkalmas és megfelelően előkészített alapanyagból lehet készíteni. Néhány kivétellel szinte minden szerves hulladék felhasználható erre a célra. Ilyenek a diólevél vagy az aprószulák és a tarackbúza, amelynek magja túléli a komposztálási hőmérsékletet. Ezért fontos, hogy a zöldhulladékos zsákokba ilyeneket ne tegyünk. "

http://www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=147156

tehát a szeméttelep komposztálói nem szeretik, alátámasztva vajk hozzászólását