[Epitesz-barkacs] 14 volt helyett 40

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 7., Cs, 15:10:26 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.07. 08:28:38 +2h-kor írta:

> Amút a fenti példában is meg kéne fogni a gerjesztést 14V körül valahol,
> tehát olyat nem kéne csinálni, hogy a kimenőfeszt rákötni direktben, aztán
> lesz, ami lesz.

akkor megmaradnék a 12V-os akkunál
tehát
volna egy ketyere, amin 300Watthoz 14Volton kb 21,5A kellene

egy feltöltött 44Ah -s akksi talán 1 órára bírná huzamosan
(vagy nagyobb Ah lenne jó)
ekkor beindulna egy benzines generátor, ami a 300Wattost
is táplálná, és töltené az akksit is, és amikor az akksi
újra feltöltődött, a generátor kikapcsol, és teljes erejével az
akku veszi vissza a táplálást

ezzel talán megoldható, hogy egy 600 - 800 VA-es generátor
ne pöfögjön üresen, vagy alulterhelten?