[Epitesz-barkacs] 14 volt helyett 40

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Május. 7., Cs, 16:46:36 CEST

jhidvegi wrote:
> Amút a fenti példában is meg kéne fogni a gerjesztést 14V körül valahol,
> tehát olyat nem kéne csinálni, hogy a kimenőfeszt rákötni direktben,
> aztán lesz, ami lesz.

Ha nekem kéne nekiesni, akkor azzal kezdeném, hogy megmérném, hogy a kívánt
fordulatszámon mekkora gerjesztés kell hogy kijöjjön a 40V kimenőfesz, aztán
ez alapján el lehet dönteni, hogy eleve nagyobb szíjtárcsa kell a meghajtó
oldalra, mert nem elég a fordulat, vagy elég csak szabályzót építeni.
A gerjesztést szabályozni kéne, egy fix gerjesztéssel nem igazán hiszem,
hogy lehetne vele rendesen akkut tölteni...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))