[Epitesz-barkacs] 14 volt helyett 40

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 7., Cs, 17:16:12 CEST

Moczik Gabor  <pm_levlista at progzmaster.hu> 2009.05.07. 16:46:36 +2h-kor írta:

> Ha nekem kéne nekiesni, akkor azzal kezdeném, hogy megmérném, hogy a kívánt
> fordulatszámon mekkora gerjesztés kell hogy kijöjjön a 40V kimenőfesz, aztán
> ez alapján el lehet dönteni, hogy eleve nagyobb szíjtárcsa kell a meghajtó
> oldalra, mert nem elég a fordulat, vagy elég csak szabályzót építeni.
> A gerjesztést szabályozni kéne, egy fix gerjesztéssel nem igazán hiszem,
> hogy lehetne vele rendesen akkut tölteni...

akkor  az elektromos kerékpárok 24 - 36 Voltos motorja helyett
egy - két  12Voltos motorral oldom meg:
pl.
a Bosch pl. 4 db 12Voltos NiCd akkus csavarhózóval, mint
motoros hajtással írt ki egyetemistáknak versenyt,
aminek min 140 kilós össztömeget kellett tudni
tricikliként hajtani

itt valahogy a 4 motort párhuzamosan, közös tengelyre hozták össze