[Epitesz-barkacs] Mobil kültéri terasz-klíma

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 8., P, 16:27:36 CEST

kulteren azert nem eselytelen a dolog, csak nem ilyen egyszeru mint a kepen

lattam mar olyat, ami mukodott, es hasznalhato is.

1. halozati nyomas az nulla ehhez. akkora nyomas kell, hogy olyan kicsik legyenek a cseppek, hogy elparologjanak mire valamihez hozzaernenek. tehat kell bele nagynyomasu szivattyu

2. kell legaramlas, kulonben lokalisan csinal 100% paratartalmat, es utanna lucskos lesz minden.

amit en lattam, az egy jo nagy ventillator volt, ami a huzatba porlasztott. igy viszonylag lassan kaptal huvosebb nagy paratartalmu levegot.

vajk