[Epitesz-barkacs] Mobil kültéri terasz-klíma

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 8., P, 16:31:05 CEST

vajk fekete írta 8 May 2009  14:27 levelében:
> amit en lattam, az egy jo nagy ventillator volt, ami a huzatba
> porlasztott. igy viszonylag lassan kaptal huvosebb nagy paratartalmu
> levegot.
Csak nem a Fehérvári úton jártál, a piacon?

Nagyon ott se válik be. Egyrészt hangos, másrészt csak nedvesít.
Ahogy elnéztem az árusok nem győzték arrébb hajtogatni, majd
kikapcsoltatni.

Mivel nem ritka nyáron a magas páratartalom, nem ide találták ki
ezeket. Az arizonai sivatagban pl. ideális, már ha van víz hozzá.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu