[Epitesz-barkacs] Biomassza házi hasznosítása

Beetle Gery gery_the_beetle at hotmail.com
2009. Május. 9., Szo, 19:55:30 CEST

Az index fórumai között nézelődj, sokat lehet ott tanulni (de tudni kell szelektálni, mert sok a sötét, aki azt hiszi, hogy ő ért hozzá... mondom ezt úgy, hogy én sem értek hozzá, csak érdekel :) )

példaként:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9163652

sok mindenről itt értesültem, jó kis topic, ha csak olvasod, akkor is érdemes :) ja és aktív a topic, ami nem hátrány!