[Epitesz-barkacs] Biomassza házi hasznosítása

Beetle Gery gery_the_beetle at hotmail.com
2009. Május. 9., Szo, 20:32:08 CEST

Valóban elavult a wartburg, de ha érdekelnek az előnyök, csak néhány:

egyszerűbb, és könnyebb szerkezet, kevesebb alkatrész, azonos lökettérfogatra vetítve nagyobb teljesítmény, megfelelő váltóval akár hátrafele is mehetsz 120-al (mivel a forgásirány megváltoztatható)

de már csak a nagyobb teljesítmény is bőven elegendő ahhoz, hogy elkezdjenek gondolkozni rajta a mai teljesítményéhségben...

Más:
Pár jó indexes fórum, a teljesség igénye nélkül:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9106929&la=90155825
szélerőmű házilag
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9115542&la=90146949
passzív házak
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9101951&la=87898433
energiaigény, komfort (ez eléggé halott, de olvasni jó)

Üdv:
G.