[Epitesz-barkacs] Biomassza házi hasznosítása

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 9., Szo, 20:06:01 CEST

Beetle Gery írta 9 May 2009  19:59 levelében:
> A kétütem~n motornak is megvan a maga el~Nnye, a BMW jelenleg is
> kísérletezik vele, hogy lehetne lecsökkenteni az elégetlen üzemanyag
> kibocsátást úgy, hogy mellette ne kelljen félni a katalizátor élettartam
> veszését~Nl, és azért az se lenne rossz, ha nem a katalizátorban, hanem még
> a motortérben égnének el ezek az anyagok.
Mondjuk itt Te is csak a hátrányait soroltad :-)
Persze, hogy lenne előnye, csak amíg a BMW még kísérletezik, addig a
Wartburg motor már rég elavult. Arra nem lehet környezetkímélő
energiatermelést alapozni. A környezetbarát kétütemű motor meg még a
jövő zenéje, addig még a négyüteművel kell beérjük.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu