[Epitesz-barkacs] CO2-t mint hűtőközeg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 9., Szo, 20:54:16 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> arra hegyezte ki a cikkíró, hogy -20 esetén a "réginél" a COP 1-re
> zuhan az "új"-nál  a mínusz -100 ra tekintettel  a deltaT 80 miatt jó
> lesz a COP

Csak nem írta oda, hogy mennyire. Van valami elvi határ, afölé nem lehet
menni. De erre sem emléxem, hogy mekkora. Sajnos úgy általában nem vagyok
eléggé képben a folyamatokban úgy, hogy ki tudjak számolni ilyesmit akár
úgy, hogy mindent megadnak hozzá. Ezért aztán eléggé hittanná degradálódik
a téma. Hacsaknem valami konkrétumot leírnak valahol konkrét
peremfeltételekkel. Persze azt is csak elhinni lehet.

Az mondjuk bíztató, hogy a japánok nekifogtak a témának rendesen. Az még
bíztatóbb lesz, ha a kínaiak is nekifognak. :-)