[Epitesz-barkacs] AQUARAPID - 1

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 10., V, 10:20:09 CEST

a fenti összkeménységmérőt sikerült megvennem a József körúti vegyszerboltban

ez is ugyanolyan cseppszámlálós, mint amit Gabi javasolt, csak itt nem zöldre,
hanem rózsaszínre vált

hát kipróbálva dobáltam a hátast:

sima csapvízzel kezdtem, és a Vízműveknél olvasottak alapján várt kb 14 helyett
17-nél rózsaszinesedett meg.  tehát ez is  sz.r :-(

a kútvíznél, amit kb 3-nak saccoltam, az 32 lett :-(

szóval lágyítanom kell, most már csak azokat a számításokat kell megtalálnom,
hogy 32 nk fok esetén hány liter vízbe mennyi TRISÓ lágyítószer kellene...