[Epitesz-barkacs] AQUARAPID - 1

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 10., V, 11:08:48 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.10. 10:44:33 +2h-kor írta:

> Mármint a víz, vagy a mérés?

a víz minősége az, a vegyszer (mérés ) alátámasztotta azt, amit
a vízművek "úgy 14-15 között szokott lenni"

> Engem meg az foglalkoztat, hogy nincs-e véletlenül olyan ioncserélő
> oszlopkészlet, amit házi viszonyok között is lehetne használni, szóval

igazából 150ezer felett léteznek

> olyan kisebb valami. Galvánüzemekben vannak nem annyira kicsik, de még nem
> is olyan nagyok, amiken iszonyú tömegű víz áramlik át, és olyan víz jön ki

igazából egy 100-as PVC cső, a szűrő aljában nylonharisnya, alul-felül
lezárva, csőkivezetés, és a vastag oszlopban egy ablakos rész, hogy az
ioncserélő elszineződését reagálni tudjad,ha vízmennyiségmérést nem teszel

> belőlük, hogy ha valamit lelocsolok vele, az cseppmentesen szárad.
> Regenerálni is könnyű... az egész nem tűnik valami nagy durranásnak, csak
> vajon lehet-e arányosan kisebbet is kapni?
> Innentől nem kéne foglalkozni azzal se, hogy milyen kemény is az a víz.

annyit azért kell tudnod, hogy pl. 17nK fok mellett az oszlopban levő
xx kg gyanta  yy m3 vizet tud regenerálások között "gyógyítani"

ha nem méred, akkor a gyanta elszineződését kell egy ablakban észlelni

> Érdekes lehet, ha ruhát mosnak-öblítenek ilyennel, vajon érezni lehetne-e
> a különbséget?

biztosan nagyon is lehet

> Az RO berendezés megoldaná biztosan a problémát, de az jóval drágább
> valszleg ugyanarra a vízhozamra.

szerintem igen