[Epitesz-barkacs] AQUARAPID - 1

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 10., V, 11:38:15 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> igazából 150ezer felett léteznek

Vazze, az drágább, mint az RO berendezés! :-) Nem lehet, hogy csak azért
ennyi, mert mind bazi nagy kapacitású? A legkisebb galvánüzemben is annyi
vizet fogyasztanak naponta, amennyit én havonta vagy még tovább.

> annyit azért kell tudnod, hogy pl. 17nK fok mellett az oszlopban levő
> xx kg gyanta  yy m3 vizet tud regenerálások között "gyógyítani"
>
> ha nem méred, akkor a gyanta elszineződését kell egy ablakban észlelni

Ezek részletkérdések. A méret és az ár lenne a lényeg. De majd utánanézek,
rákérdezek, hátha tudnak valami helyet, ahol van jóval kisebb is, vagy
legalábbis lehet csinálni.
A regenerálás fura, az egyik helyen mondták, hogy simán konyhasóval
történik. Franc gondolta. Zsákszámra volt kis pogácsa alakú konyhasó.