[Epitesz-barkacs] Biomassza házi hasznosítása

Beetle Gery gery_the_beetle at hotmail.com
2009. Május. 10., V, 11:10:27 CEST

Persze egyet értek azzal, hogy akinek nincs fedél a feje fölött, nem szabad kötelezõvé tenni egy passzív házat!

De akinek ennyire nincs pénze, nem azért mondom, de gazdasági épületnek simán fel lehet húzni bármibõl egy falat... aztán ha benne lakik valaki, az már nem hiszem, hogy érdekli a hatóságot... jó igaz... mondjuk nem jelentkezhet be...

Ugyanakkor ha a rózsadombon új házat épít valaki, az feleljen meg ezeknek az elõírásoknak! Sõt, azok az építési vállalkozók, akik abból élnek, hogy új épületeket építenek, majd eladják, szintén meg kell tegyék ezt a többletbefektetést (szerintem)

Nem tudtam, hogy volt már szó passzív házakról, de akkor nem sietek összeírni :)

Használsz Messenger-t? Akkor Windows Live-ot is! Több info.
http://www.microsoft.com/hun/windows/windowslive/
--------- következõ rész ---------