[Epitesz-barkacs] passzivhaz volt Biomassza házi hasznosítása

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Május. 10., V, 11:19:09 CEST

volt mar szo..

es pont az az egyik konkluzio, hogy amit eloirnak
energiatakarekossagilag az tobbfele modon teljesitheto, de a hatosag nem
mindet szereti es preferalja..:-(
tehat hiaba elnel te muszakilag is korrekt passziv hazban, ha ezert a
szelmalmoknal is makacsabb hivatalokkal kell kuzdened.
es ekkor nem art, ha van egy epitesz diplomad, kulonben kapasbol csobe
huznak kozepiskolas "helyi epitesi hatosag"-ok

lapozgattam egypar oldalt a neten es ujsagokban es egyre inkabb az a
meggyozodesem, hogy nem az epulet becsomagolasa az energiatakarekossag
legjobb modja, illetve nem is az agyongepeszesitett muszaki megoldasok
az udvozitok passziv haznal..

a funkcionalis terkapcsolatok elemzese, es a tajolas, helyszin, ami egy
tervezes egyik elso lepese, mar nagyon jol meghatarozza a lehetosegeket
es rengeteg otletet ad..

bar nekem is szoktak rengeteg "otletet" adni egyes termekek, megoldasok
"managerei" :-(

Z.