[Epitesz-barkacs] AQUARAPID - 1

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 10., V, 12:33:19 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.10. 11:38:15 +2h-kor írta:

> Vazze, az drágább, mint az RO berendezés! :-) Nem lehet, hogy csak azért
> ennyi, mert mind bazi nagy kapacitású? A legkisebb galvánüzemben is annyi
> vizet fogyasztanak naponta, amennyit én havonta vagy még tovább.

> Ezek részletkérdések. A méret és az ár lenne a lényeg. De majd utánanézek,
> rákérdezek, hátha tudnak valami helyet, ahol van jóval kisebb is, vagy

csak az kellene, hogy a nitrokémia utódjai között levő
balatonfűzfői valamelyik cégnél megveszel 20 - 50 kilót, kiszámold mennyit bír nálad
és annyi köbméterenként kiszámolható mennyiségű konyhasóval
2 óra alatt regenerálhatod

az tuti, hogy gyárilag készített occsó ketyeréd nem lesz,
de házilag röhögve meg tudod csinálni a ketyerét hozzá

> legalábbis lehet csinálni.
> A regenerálás fura, az egyik helyen mondták, hogy simán konyhasóval
> történik. Franc gondolta. Zsákszámra volt kis pogácsa alakú konyhasó.

akkor nekik is Nátriumra cserélő vízlágyító volt
Szepigabi (vagy valamelyik családtagja) kb 150ezres szerkezetéhez
is "sópogácsát" kell venni, és a 150ezer fejében automatikusan regenerálják
egy automatika segítségével  (mintha 10nk mellett 9m3 után kell regenerálni)

ha én a kútvizemet kellene regenerálnom, akkor kb 2800literenként (32 nK)

akkor lehet "töredékárból" megoldani, ha az automatika helyett
rászánsz 2 órát időnként