[Epitesz-barkacs] AQUARAPID - 1

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 10., V, 13:03:49 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> csak az kellene, hogy a nitrokémia utódjai között levő
> balatonfűzfői valamelyik cégnél megveszel 20 - 50 kilót, kiszámold

Á, én kész cumóra fogok hajtani. Sok galvánüzemi ismerősöm van, csak eddig
az egész nem foglalkoztatott. Ezek mind használnak lágy vizet, szóval
tudják a forrást, hogy hol lehet akár esetleg használt holmit is
beszerezni. Fő, hogy nem bazi nagy kell, hanem csak kicsi.

> akkor nekik is Nátriumra cserélő vízlágyító volt

Igazából engem az a módi érdekelne, ami minden iont kicserél, szóval a
vége tényleg szinte tiszta víz. Nem probléma, ha nátronlúggal meg sósavval
kell regenerálni. Aztán majd lehet, hogy meggondolom magam. :)