[Epitesz-barkacs] AQUARAPID - 1

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 10., V, 16:46:49 CEST

jhidvegi írta 10 May 2009  16:29 levelében:
> Lehet, hogy azért nem keltette fel a figyelmemet, mert nem tudom, mi az,
> hogy kabinetes. Biztos valami olyasmi, mint a "leveg~Nkazán"
Szerintem annyi, hogy van egy külső tartály, amiben a telített
sóoldat van, és eze a "kabineten" belül van az ioncserélő oszlop. Van
egy befolyó és elfolyó használati vízcsatlakozása, egy hulladékvíz
kimenete, amin regeneráláskor távozíik a sólé és az öblítővíz, meg
egy túlfolyó, hogy ne legyen árvíz, ha túltöltené a sólétartályt. A
tetején szinte minden típusnál hasonló vezérlőfej van.
A gyártók általában megveszik valahol ezt a gejet, máshol a gyanata
oszlopot, és csinálnak egy készülékházat, amibe beleépítik az
egészet. Ugyanez az ipari berendezés is, csak az nincs egy ilyen
kompakt egységgé összefogva, és nem feltétlenül alkalmas kvázi
felügyelet nélküli működtetésre. Nameg persze a kapacitásuk is lehet
jóval nagyobb.
Ha használt berendezést akarsz venni olcsón, akkor keress csődbe
jutott vendéglátóipari egységet, Az összes presszókávé gép alatt
ilyen lapul a pultban.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu