[Epitesz-barkacs] "túltárolt széldeszka" ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Május. 12., K, 07:15:07 CEST

>túltárolt széldeszka,
szétszárad és vetemedik, jobb ha a vevőnél vetemedik... nem ?

>túltárolt autó, túltárolt mosógép

kiszáradnak a zsírzott részek és nem úgy csúsznak ahogy kellene, sőt egy idő
után szét kell szedni és kitisztítani kikaparni a belekemánydett zsírt

>túltárolt benzin ("időn túl tárolt üzemanyagok"  )

tárolás követekeztében párologhat, veszít a mennyiségéből, meg talán bomlik
is és így csökkenhet a minősége.

szerintem sok esetben a túltárolás azért okoz főleg problémát,
mert a beszerzési időpont és az eladási időpont közti idő túl hosszúra
sikerült és így mintha be lenne fagyasztva a pénze a kereskedőnek.
mert pl. vásárol valamit amit 20% haszonnal adna el, de ezt csak 2 év múlva
adja el, az erre az időre kapott banki kamat is 20 % lett volna, tehát
összességében eladáskor 0% hasznot realizálhatott, és közben még raktározta,
szállította, nyilvántartotta, stb.

>és a föld mélyébe lenyomott tartalék gáz is selejtezésre alkalmas lenne :-)

próbáld meg megvenni a készleteket, túltárolásra hivatkozva féláron :)

ez a baj ezzel a jogvilággal, mindenkinek mindenhez joga van, s közben
fittyethány a valódi igazságra és sokszor csak gazság lesz belőle. :(