[Epitesz-barkacs] "túltárolt széldeszka" ?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 12., K, 08:39:37 CEST

a tultarolt fa az tok logikus. egy fatelepen egesz maskepp nez ki az anyag, ha az forog rendesen, es max egy honapot allt a napon, azott az esoben.
van ahol meg tavalyrol is van cucc, ugy is nez ki.

az viszont vicces, hogy ez egy forgacslapgyar, ehhez kepest nem vesznek at villas elagazos meg gorbe fat, es a hossznak is +-5cm-re 1, 2 vagy 2.5 meternek kell lennie. ez am a luxus vazze. gorbe fabol, vagy 1.3 meter hosszubol nem lehet forgacslapot gyartani?

ertem en, hogy technologiailag nekik igy egyszeru, de beszaras hogy ilyen jol megy nekunk, hogy gorbe fabol meg forgacsot sem gyartunk.

vajk