[Epitesz-barkacs] Kerti csap szekreny

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Május. 13., Sze, 16:57:06 CEST

jhidvegi írta:
> Tudnál valami képet küldeni róla, szóval ha belefotózol a kinyitott

Ha lent leszünk és nem felejtem el.

> szekrénybe? Aztán majd eldől, hogy ehhez, mekkora szekrény kell, és az

Nekem tulajdonképpen csak egy ajtó van, belülről vakolt falat
alakítottam ki.

> miből legyen. Mivel telken belül van, bármi lehet, valószínűtlen, hogy
> fémgyűjtők buknának rá, de kertbe illeszkedőnek kéne lennie. Körülötte
> fű lesz.

Szerintem alaménium, fűzöldre mázolva.

> Nálad meg van oldva a téli víztelenítés, vagy azt máshol kell,
> globálisan, mert hogy ez a ház vízrendszerének a része?

Amikor az egész házat eresztem le, akkor ezeket si kinyitom, és
visszafolyik az ide vezető csőből a vízóraaknába a víz. Aztán szépen
vizes porszívóval végigszívogatom az összes csapot a házban, ház körül,
és a wc-kbe mosdószifonokba sós vizet öntök.

> [...]
> víztelenítő csap általában úgy van megoldva a földben, hogy az elzárás
> folyamán először rányitja a nyomást a kifolyó lyukra, gondolom azért,
> hogy a nyomás kitisztítsa, aztán elzárja a nyomás oldalt, és a kimenetet
> nyitja rá a kifolyó lyukra. Egyszer megtörtént, hogy rossz pozícióban
> hagyta, és a kifolyó lyukon irtózatosan sok víz elfolyt anélkül, hogy
> észrevette volna. Na ezt szerintem nem lehet máshogy észrevenni, mint
> hogy vagy ránéz a vízórára, vagy figyel, nem sziszeg-e... de
> mindenképpen ütközésig tekeri az amúgy jó minőségű csapot.

Nálam a vízóra előtt is van egy csap, azt mindig elzárom, és utána
víztelenítek a vízóra utáni víztelenítővel. Nekem nincs ilyenre gondom,
mi télen nem használunk a házban sem vizet.