[Epitesz-barkacs] Kerti csap szekreny

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 13., Sze, 17:18:24 CEST

Hofferek Attila írta 13 May 2009  16:57 levelében:
> Aztán szépen vizes
> porszívóval végigszívogatom az összes csapot a házban, ház körül, és a
> wc-kbe mosdószifonokba sós vizet öntök.
Ez a porszivos dolog jo otlet. En szerencsere meg tudtam ugy csinalni
a csohalozatot, hogy vegig leurul gravitaciosan. A szifonokba egy
flaska fagyallot szoktam venni.
Igazabol a villanybojler a kritikus pont. A csepegoszelepben
visszacsaposzelep is van, tehat nem tud visszfele leurulni. A
hidegvezeteken ugyan megbontom a flexcsovet, mivel a tartaly aljara
csatlakozik, de a flex csotol a csepegoszelepig es az elotte levo
nyomascsokkentoig van egy szakasz, aminek a leurulese ketseges. Evek
ota nem volt vele baj, de iden telen bafagyhatott valami, mert a sor
elejen levo golyoscsap a szaranal ereszteni kezdett.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu